Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Alle producten die “Pellets van Jos” via de webwinkel verkoopt hebben een geldige fabrieksgarantie. Per merk en product kan dit verschillend zijn. Op elk product dat wij aan u leveren is een garantie van toepassing, met uit zondering van slijtage producten. Hoe lang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van twee jaar van toepassing. Mocht dit afwijkend zijn, dan kunt u dit lezen op de desbetreffende pagina van het product van onze website, daarnaast kunt u de garantie vinden in technische handleiding van de fabrikant. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.


Wat moet ik doen bij schade?
Een schade is een zeer vervelend en helaas niet altijd te voorkomen. Wij streven natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf om zo veel mogelijk schade te voorkomen.
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan zo snel mogelijk na ontdekking per mail. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.


Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?
Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 14 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via het retourformulier en versturen naar onze email: info@energyby.nl


Mijn artikelen blijken bij levering beschadigd, wat nu?
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen, meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost.


Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Bij “Pellets van Jos” proberen we er alles aan te doen om tevreden klanten te hebben. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wanneer u een klacht heeft over een product, service of dienst dan kunt u deze richten aan onze klantenservice per telefoon of via de mail. Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

Pellets van Jos
T.a.v. de directie
Noorderdiep 6a
9501 XC Stadskanaal

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie WebwinkelKeur (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene verkoopvoorwaarden van “Pellets van Jos” voldoen aan de eisen van de Stichting WebwinkelKeur Mocht u zelf deze voorwaarden willen lezen, dan verwijzen we u graag door naar onze Algemene Voorwaarden.


Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?
We streven er naar op werkdagen om binnen 48 uur uw vraag/klacht te beantwoorden.